Sunday 3 September 2017

Forex Metod 311


METHOD311 av DONNA FOREX Scam Alert. Med hänsyn till inköp av Method311 Från Donna Forex. First av allt kände jag verkligen på säker grund på grund av Donna Forex rykte och ärlighet och även som det godkändes av Charles Floyd 11 i FapWinner två Mycket kända personer i Forex världen känd för sin ärlighet och integritet. Så jag hade inga riktiga farhågor vid att köpa denna produkt trots att det var mycket dyrare än de flesta andra produkter av detta slag, kostnaden var 160 34 australiska dollar. Jag köpte den här produkten med jämna mellanrum utan den normala due diligence jag brukar träna på att köpa en produkt från internet. Jag aktiverade koden enligt instruktionerna i handboken och öppnade ett demokonto för en insättning på 10 000 med GO Markets. Sedan insåg jag en insättning på 5000 Skulle bättre passa mina krav Jag öppnade ett ytterligare konto för det belopp som krävdes och därigenom avaktiverades det första kontot. Nu till min skräck i den manuella guiden finner jag att jag bara har två aktiveringar th På s inklusive demokonton och livekonton och jag har använt en så har bara en kvar. Jag insåg att om jag skulle använda den sista aktiveringskoden när jag aktiverade demokontot en gång kunde jag inte öppna ett livekonto. Det finns ingen Peka på detta som varför demo och kan inte handla live. I betalade bra pengar mer än normalt förväntar mig att denna person är rimlig och rättvis i sina handlingar. Två aktiveringskoder är inte rimliga. Det är helt orimligt och mycket orättvist. Absolut inget utrymme för fel Det finns Inget om det här förrän du har betalat för produkten och då konfronteras du med den här begränsade aktiveringsprocessen. Detta sätter Donna Forex helt i kontroll och hon kan eller kanske inte ger dig ytterligare en aktiveringskod. Det visar mig att hon Är bara intresserad av att skydda sig utan hänsyn till kunden. Genom att prova produkten fann jag det helt värdelös. De flesta affärer var förluster och du måste manuellt skriva in en handel. Även för många restriktioner med Med hänsyn till aktiveringsprocessen har jag många gånger återkommit till diagrammet för att finna att den har avaktiverat sig. När du begär återbetalning från Plimus måste du gå igenom säljaren Donna Forex, vilket är helt orättvist eftersom det innebär en stor nackdel för säljaren Kommer att göra allt och allt för att behålla dina pengar Jag försökte kontakta Plimus först men inte kunna göra det eftersom det inte finns något sätt för dig att kontakta Plimus efter att de tagit dina pengar först efter att du har kontaktat säljaren. När hon handlade med henne, Det är min uppfattning att hennes integritet och ärlighet omedelbart indunstar och visar inga skrov alls när du tar dina pengar och ger dig inget för det. Clickbank å andra sidan har ett mycket rättvist system mellan leverantör och kund och hedrar sin trettio dagars pengarna tillbaka garanti. Köparen Har det sista ordet i motsats till Plimus Man kan köpa med förtroende med Clickbank, vet att dina pengar kommer att återbetalas utan problem Om du har ett problem Clickbank är väldigt lätt att Kontakt med. Detta är inte så med Plimus De tillåter säljaren att vägra kunden att återbetala Detta är en mycket orättvis situation för kunden att vara placerad i och helt utan balans Detta är säkert är anledningen till att Donna Forex inte Gå med Clickbank men med Plimus så att hon skulle kunna neka alla återbetalningar oavsett varför jag gick till Plimus webbplats för att ta kontakt med dem men så långt jag kunde se att du inte kan göra det om du inte skriver till dem på deras Adress Såvitt jag kunde se om du är en leverantör finns det inget problem att ta kontakt, men om du är kund och betalade pengar till dem, har ingen direktkontakt med Plimus. Donna Forex till och med haft luren att neka att få mina e-postmeddelanden som jag hade Skickade henne för att uttrycka mitt missnöje med hennes produkt och begära återbetalning. Även om jag har obestridligt bevis på att dessa e-postmeddelanden skickades och mottogs av henne när hon svarade på dessa e-postmeddelanden men inte tog upp några av de verkliga problemen. Detta är en varning till alla Att vara aw Är av den situation du kommer att vara placerad i om du hanterar Donna Forex och hennes produkt METHOD 311 handlar också om Plimus. Den sista korrespondensen med Donna Forex var att hon nekade att ta emot mina e-postmeddelanden avslog en återbetalning och var helt orimlig. Jag har tagit tiden Och försök att spela in det här för att skydda andra medlemmar från att göra samma misstag som jag har och att vara mycket försiktig när de handlar med Method311 och Donna Forex. Method 311 är ett manuellt Forex trading system av Donna Forex. Donna Forex behöver ingen introduktion, hon S en av de mest respekterade experterna i Forex World Hon är känd för sin stora support och no-nonsensundervisning. Som sådan är Method 311 inte hyped upp som de flesta andra Forex-produkter och du kan säga det från försäljningssidan som inte har någon BS och bara fakta om systemet. Method 311 är ett system designat för MetaTrader-plattformen och är en strategi vald av Donna baserat på feedback från sina kunder. Det är utformat för att vara snabbt och enkelt att lära och aktivera en snabb Tillräckligt med handel men det är inte en scalper. Systemet handlar EURJPY par på 30 minuters tidsram och bör göra flera affärer per vecka. Det har anpassningsbar risk, e-postvarningar och gränssnitt. Metoden 311 producerar signaler som ger dig en stoppförlust och tar vinst, Och en efterföljande stoppförlust Det gör handel enkelt och har också de steg som förklaras i manualen. Du kan också vara intresserad av. Om du har erfarenhet av den här produkten, vänligen lämna din feedback eller granska nedan. Hjälp andra att bestämma varje insats hjälper. Hej Har någon använt det här jag är nybörjare av margaret den 30 september 2010 2 46 am. ATTENTION, Metod 311 har många problem och är inte redo att släppas till allmänheten. Köpare används för att testa systemet. Inte kompatibelt med Alpari. Refining är INTE garanterat och orsakar mycket diskussionssystem är inte kompatibelt, det är ingen anledning att få återbetalning. Överväg att inte köpa det här systemet, även prestanda är inte bra på meddelandena om återbetalningsproblem tas bort. Det här systemet är inte riktigt jag T är bara en indikator som har massor av problem och utvecklarleverantören DonnaForex kommer att göra vad som helst för att undvika återbetalningar. Dessa produkter är inte värda alls. Det släpptes för en månad sedan och det förlorar varje vecka. Inte tro på den här försäljaren, hon Bara vill ha dina pengar. Lämna en kommentar. Endast konstruktiv kritik är tillåten - inga hat kommentarer. Be respekt för andra affischer. Lämna inte dina kontaktuppgifter - de kommer att redigeras eller tas bort. Om du vill kontakta andra använder du URI-fält. Inga självförstärkande eller associerade länkar är tillåtna med undantag för URI-fältet om det inte hänvisas till postpopulära Forex Products. Method311 Manual Forex Strategy Review av Donna Forex. Method311 Manual Forex Strategy Review av Donna Forex. So , Det här manuella handelssystemet har blivit lite under radaren. Jag antar bara för att Donna Forex inte är en för försäljningshype, och jag föredrar också hennes tillvägagångssätt. Jag är dock mycket nöjd med att ta med dig denna recension på Metho D311. Det är inte ofta att forexprodukter kommer ut som kan lita på, men med Donna Forex namn efter den här är vi bekväma att rekommendera det direkt. Hon har ett gott rykte i forexindustrin och skulle inte släppa några skräp. Endast EURJPY-paret. Runs på M30 Timeframe. It handlar flera gånger i veckan men det kan gå mer än en vecka ibland utan handel, oroa dig inte om det händer, det är ganska noggrant. Inställningarna gör att du kan anpassa risken Färger, typsnittstorlekar, e-postvarningar och popkontroll. Den har utvecklats i 6 månader, men Method311-strategin har använts av Donna i över 12 månader. Den angivna indikatorn är skyddad så att du måste aktivera ditt konto, vilket är snabbt Och smärtsam. Låt oss titta på en ny handel som just ägde rum den 23 september. Det finns ingen drawdown på handeln och 45 pips var snagged. Two trades placeras i början av stapeln efter den röda pilen i Method 311 Strategy Handel 1 lämnas vid TP1 och Handel 2 är avslutad på TP2.Vi rekommenderar det här systemet 100 Vi tycker att Donna är bra för forex-samhället och skulle inte släppa ut något hon inte tror på Metod 311 till skillnad från andra skrupelfria Forex-utvecklare Systemet är 149 00 för lansering och sedan höjer Kort efter, se till att du får det innan priset höjs eller du kommer att sparka dig själv i rumpan.

No comments:

Post a Comment